top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraBasia Gryzek

Biustonosze bawełniane duże rozmiary


Majtki do spania.

Ale to właśnie musiało się liczyć jako szczególny wyjątek od reguły. W końcu bielizna ma być widoczna, a nie ukryta - prawda?. Mam nadzieję, że wszyscy jesteście rozkoszując się wspaniałym słońcem, którym zostaliśmy uraczeni przez ostatnie kilka dni, tak jak ja. Biustonosz kupiłam w rozmiarze 28F, a figi High Waisted w rozmiarze small. Kiedy je przymierzyłam, czułam się tak samo lekko na ciele, jak przy rozpakowywaniu. Można zauważyć, że trend staje się bardziej widoczny wkrótce w całej branży, że wiele produkcji opuszcza Chiny i przenosi się do Wietnamu. Jest to sytuacja, w której miseczka zagłębia się w górną część piersi, przez co możesz zobaczyć, jak Twoja pierś wypływa ze stanika pod koszulą, a pod koszulą możesz zobaczyć wyraźną linię biustonosza w poprzek piersi. Ten biustonosz nie jest seksownym biustonoszem.

Majtki z cyrkoniami.

Tylny panel jest szeroki i wykonany z pięknej siateczki w kropki, która rozciąga się na tyle, że jest wygodna, ale jest wystarczająco mocna, by zapewnić pewne wsparcie bez podjeżdżania na ramiona. Do czego służy stanik do karmienia .Są idealne do noszenia pod obcisłymi ubraniami, ponieważ nie pokazują linii majtek, jak większość majtek. W Europie tułów mierzy się w centymetrach i zaokrągla do najbliższej wielokrotności 5 cm, podczas gdy w Stanach używa się cali i zaokrągla do 2 cali (=5,08 cm). Oferta była reklamowana w następujący sposób: darmowe majtki przy każdym zakupie. Poliester, nowe rewolucyjne włókno dekady, został wykorzystany w produkcji biustonoszy, aby zapewnić trwałość i łatwość pielęgnacji. Jestem pewna, że wszyscy już zauważyli, że prześwitujące tkaniny są obecnie bardzo modne. Uwielbiam prostotę tej serii. Wiem, że to nieistotne, ale mam wrażenie, że jest to rozmiar próżności.

Piżama damska długa.

Dopóki nie zdam sobie sprawy, że zmarnowałam godzinę swojego życia i mam 20 minut na prysznic i ubranie się, zanim wyjdę do pracy lub zaryzykuję spóźnienie. Owszem, pozostawiają one ślad po całym dniu noszenia biustonosza, ale nie zauważyłam, by swędziały lub były wyczuwalne. W większości konstrukcji, które mam z Hopeless, zastosowano w biustonoszach i uprzężach łabędzie haftki. Jak 0 górna pełność. Koronka z rzęs na tym longline, delikatne kolory i szersze ramiączka są tym, co przyciąga mnie do tego kawałka. Gossard to marka, którą obie w BCLC bardzo lubimy - mają dobry wybór bielizny, która pasuje do różnych rozmiarów, w tym do obu naszych, jednak chciałybyśmy zobaczyć, jak w przyszłości rozciągają się trochę bardziej w swoim zakresie rozmiarów, aby objąć więcej. Czy wiesz, że ponad 86% kobiet nie nosi właściwego rozmiaru biustonosza? . Teraz te letnie wystawy okienne zaczynają wyglądać całkiem nieźle.

Sklep z piżamami.

Jednak w wersji balconette miseczki są na mnie tak wysokie i zapewniają pełne krycie, że koronkowe krawędzie wystają ponad niektóre niżej wycięte bluzki, które mam! Skoro mowa o koronkowej części - owszem, jest ona całkiem ładna i ma kilka pięknych detali, ale nigdy nie byłam wielką fanką biustonoszy z laminowaną dolną częścią i koronkową górną, jeśli chodzi o wygląd. Opaska jest ładna i gruba, i daje dobre wsparcie. Wiele dużych sklepów z bielizną nie posiada doświadczonych sprzedawców, którzy pomogliby Ci znaleźć najlepsze dla Ciebie dopasowanie. Ten mały rytuał ślubny pochodzi z epoki wiktoriańskiej i symbolizuje piękną ciągłość z pokolenia na pokolenie, łącząc rodzinę i przyjaciół podczas planowania ślubu. Raz, dwa, longlista, shortlista. Spektrum neutralności jest szerokie, jeśli chodzi o bieliznę, a Ty nie wyświadczasz sobie ani swojej garderobie żadnej przysługi, nie wybierając odpowiednich odcieni nude (bo jest ich całkiem sporo) dla Twojego unikalnego koloru skóry. Klientki często wybierają tę opcję, ponieważ szukają czegoś bez szwów i bez wyściełania. Na dodatek, obie mamy dramatycznie różne rozmiary miseczek.

Dobry stanik.

Szczerze mówiąc, powiedziałabym, że to raczej full cup - ale to może być mój błąd! Niezależnie od tego, balkonetka czy nie, miseczki zapewniają raczej pełne krycie. Potem zdecydowałam, że może powinnam ją przymierzyć, tak na wszelki wypadek, bo była całkiem ładna, w kolorze mroźnej mięty z wirującym wzorem, i ku mojemu zaskoczeniu, pasowała. Paski do pończoch to kolejny fantastyczny szczegół i doceniam to, że można je odpiąć. Luli jest nieśmiała, co bardzo mi się podoba, bo ja też jestem z natury powściągliwa. Fiszbiny powinny być umieszczone w uśmiechu (fałdzie) piersi, równo z ciałem, tak aby cała pierś znajdowała się wewnątrz ramy fiszbiny. Ale na szczęście jedną z zalet longlinea jest to, że można dość łatwo zapiąć haftki w różnych rzędach, tak by delikatnie wywinąć się na zewnątrz. Szczerze mówiąc, powiedziałabym, że to raczej full cup - ale to może być mój błąd! Niezależnie od tego, balkonetka czy nie, miseczki zapewniają raczej pełne krycie. Więc zapomnij o tym, co mówi metka.


Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:

1 wyświetlenie0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page