top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraBasia Gryzek

Stanik z szerokim pasem


Soak – czyli jak prać bieliznę.

W rozmiarze 30D ten biustonosz jest prawdopodobnie na mniejszym końcu skali, co jest dla mnie niezwykłe. Myśląc o samej części biustonoszowej, zacznijmy od tego, że miseczki są dość głębokie. Od tamtej pory chciałam wypróbować jeden z ich pełnych zestawów. Niestety, nie mieli 30 w magazynie, ale czuję, że byłoby to lepsze dopasowanie. Kamizelki kształtujące mogą być noszone jako odzież (jeśli są wystarczająco kryjące) i wygładzają cały tors, od piersi po boki, w tym talię i biodra, jak na przykład nowa kolekcja Daisy marki Arianne (dostępna tej wiosny w kolorach: różanym, marmurkowym i czarnym), którą uwielbiam nosić z dżinsami, z otwartą koszulą lub kardiganem na wierzchu lub bez nich. Biustonosz zapinany jest na 3 haftki i 2 oczka, a ramiączka są w pełni regulowane. Proces wymiany jest dość prosty. Jak już wspomniałam, mieszanka miękkich i pełnych miseczek nie nadaje mi najlepszego kształtu i pewnie mniej bym się marszczyła w miseczce, gdyby dopasowanie było nieco bardziej ścisłe. To tak jakby gumka była zbyt duża dla tkaniny w zespole powodując, że tkanina się rozciąga. Ostatnim aspektem tego zestawu jest brief.

Bielizna nocna damska koronkowa.

Ten jednak w ogóle nie sprawia takiego wrażenia i bardzo podoba mi się możliwość wypróbowania innego biustonosza plunge w moim rozmiarze, poza Deco, który jest moim starym wyborem, gdy chcę mieć plunge. Jeśli masz krągłe kształty i Twoje piersi przeszkadzają Ci w spokojnym śnie, rozważ zakup biustonosza do noszenia w domu. bezszwowy) jest nazywany przez sprzedawców biustonoszem typu t-shirt. Prywatność działania bielizna damska .Moje trzęsące się wyczerpanie może być również związane z odmową drzemki przez mojego 2-latka, która miała miejsce tydzień temu. Dlatego właśnie powinien on ściśle przylegać do ciała. Poza tym uwielbiam ich styl i to, że są idealnej wysokości do noszenia z moimi dżinsami. Oznacza to, że 86% kobiet nosi staniki sportowe, które nie podtrzymują ich prawidłowo - Eek!. Tył jest również o wiele za mały, co daje mi dziwne, przypominające skrzydła wybrzuszenia wokół moich górnych ramion, w które wrzynają się ramiączka. Wadą tego jest to, że ramiączka nie obejmują i nie wygładzają całego tłuszczu z moich pleców. Ten biustonosz to 28H, dwa rozmiary miseczki wyżej od mojego zwykłego rozmiaru i trzy rozmiary wyżej od biustonoszy, które nosiłam z linii Cleo.

Soak – czyli jak prać bieliznę.

Dają jednak świetny efekt wygładzenia, więc fantastycznie wyglądają noszone pod zwiewnymi sukienkami i spodniami capri. Nie uważam, że jest on zbyt widoczny, ale jeśli będę nosić te majtki przez cały dzień, zacznę go odczuwać pod koniec. To, mogę słusznie nazwać fantazyjne piżamy, i twierdzą, że zrobiłem żadnych specjalnych wysiłków w ogóle. Prawdopodobnie określiłabym siebie jako Dużą Filiżankę; mam 5ft11 wzrostu, rozmiar UK 16 i mam całkiem obfite piersi! Do czasu, gdy ten wspaniały duet zaczął odkrywać świat bielizny, szczerze mówiąc nigdy nie zastanawiałam się nad moim biustem i biustonoszami, które wybieram. Chociaż kształt tego biustonosza jest typowo balkonetkowy, górna część miseczki jest nieco wyższa niż zwykle. Dzisiejszym wyborem jest biustonosz Freya Rapture Half Cup z Bras i Honey*. A ponieważ diabeł tkwi w szczegółach, w pasie znajdują się trzy zestawy haczyków, a ramiączka są w pełni regulowane. Pomyśl o noworodkach, które są otulane. Miseczki są dla mnie całkiem nieźle dopasowane, choć zdarzają mi się małe marszczenia i falowania na szwie w górnej części miseczki - zastanawiam się, czy to dlatego, że szew przez środek jest nieco za ciasny, bo mam wrażenie, że rozmiar mniejszy w miseczce spowodowałby quadboobing. Jeśli Ci się nie podoba, odetnij metki! Nie warto chodzić cały dzień w niewygodnym, nie mówiąc już o tym, że niezdrowym!.

Biustonosze push-up.

Wreszcie, bielizna z lat 50-tych jest dla duetu ogromnym źródłem inspiracji: zawsze można znaleźć biustonosze w kształcie stożka i majtki z wysokim stanem (wzorowane na bieliźnie z tamtej dekady). Bez niego nie będziesz czerpać przyjemności z ćwiczeń. Czytaj dalej!. Ostateczne wymiary, które wysłałam to:. Biustonosz posiada również małe szare frędzelki na brzegach. Zaufaj mi, nie ma w nich nic babcinego. Jest w rozmiarze 32F, podczas gdy mój zwykły rozmiar to 28GG/30G. Jest tak wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę, aby znaleźć TWOJE idealne wsparcie sportowe. Która dziewczyna nie oprze się marzeniom o tych pięknych letnich stylizacjach, które właśnie pojawiają się w sklepach?. Ciężko jest znaleźć prawdziwie etyczne firmy produkujące bieliznę.


Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:

2 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page