top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraBasia Gryzek

Biustonosze sportowe


Staniki dla nastolatek.

podobnie jak wiele rzeczy z tej listy), body Panache Envy i koszulkę Freya Eden. Jednak sprawdza się to tylko wtedy, gdy gotowy biustonosz jest dobrze dopasowany. Biustonosz Imogen to 3-częściowa miseczka, która tworzy delikatny efekt push-up i świetnie wygląda pod ubraniem! Ma czarną satynę pokrywającą miseczki, środkową ranę i satynę stanowiącą przód ramiączek biustonosza. #1 Ten sam biustonosz (kształt / styl / krój / marka / rozmiar) będzie pasował na Ciebie inaczej w kolorze czarnym lub białym. ten ultrakobiecy, ultrastrukturalny styl został wyparty przez bardziej naturalny, mniej sztywny wygląd, a wraz z tą zmianą stylu popularność biustonosza typu longline spadła, ale tylko chwilowo. Alternatywne strony do biustonosz do karmienia .Debenhams nie nazywają swoich biustonoszy indywidualnie, co jest smutne, ponieważ lubię unikalne nazwy dla mojej bielizny, ale to również ułatwia jej szukanie! Ten biustonosz to chwytliwie nazwany Gorgeous DD+ Blue polka dot DD-H cup balcony bra (mówiłam Ci, prawda?). Ten biustonosz firmy Triumph to jeden z moich ulubionych modeli wszech czasów. To bardzo ekscytujące osiągnięcie!. Technicznie nie musimy go płacić, więc jest to rodzaj 20% zniżki, gdy jest dostępna.

Biustonosz dla płaskich.

Byłam więc niesamowicie podekscytowana, kiedy Bluebella skontaktowała się z nami, aby opowiedzieć nam nieco więcej o ich rozszerzonej ofercie i zapytać, czy chciałabym wypróbować zestaw - oczywiście zgodziłam się!. Sznurówka zrujnowałaby estetykę waspie, więc całkowicie rozumiem, dlaczego nie jest ona częścią projektu, ale jest to coś, o czym warto pomyśleć, jeśli masz ograniczoną mobilność lub jesteś szalenie niecierpliwa jak ja. Odkładałam ich wypróbowanie przez jakiś czas z powodu wyższej ceny i konieczności kupowania ich online w tamtym czasie. Myślę, że jest to głównie spowodowane płytkim kształtem dolnej części miseczek, co powoduje, że biustonosz jest spychany w dół, ponieważ mam bardziej wystający kształt niż ten, dla którego został zaprojektowany. W zasadzie byłam właścicielką biustonosza Gossard plunge w początkach nauki mojego właściwego rozmiaru biustonosza 30F, ale to było dawno temu i ten biustonosz niestety zniknął, zanim jeszcze powstał ten blog. Uważam, że ten biustonosz jest naprawdę wygodny w noszeniu - to jeden z moich ulubionych produktów na dni, kiedy po prostu chcę mieć coś łatwego i bardziej naturalnego do noszenia, zwłaszcza jeśli moje żebra są szczególnie obolałe tego dnia. Nie będę się jeszcze dzielić szczegółami na temat jej rozmiaru (planuję namówić ją na Guest Cup!), ale była lekko zaskoczona rozmiarem, który dla niej poleciłam. Romantic Desire Lacy High-Waisted Briefs marki Valisere zapewniają zakrycie dla tych, którzy nie czują się komfortowo odsłaniając brzuszek, ale również podkreślają talię, dzięki czemu pasują do kobiet o wszystkich kształtach i rozmiarach, od krągłości po atletyczną sylwetkę i wszystko pomiędzy!. Nie uważam ich za niewygodne w ogóle, są zaskakująco miękkie i gładkie.

Staniki dla nastolatek.

Teraz jest sprzedawany w niektórych sklepach David Jones w Australii i jest dostępny w ASOS, który jest zużycie mam mój. Co gorsza, mogłabyś wydać fortunę na różne produkty sportowe, ale faktem jest, że jeśli nie są one odpowiednio dopasowane, nie mogą działać prawidłowo. Z przykrością muszę stwierdzić, że miałam więcej szczęścia z braletką z półki w normalnym rozmiarze medium. Dolne biodro - 35. Opcje z niską talią są jednak dość niskie i malutkie, więc to zależy od tego, jak wygodnie czujesz się w małych majteczkach. Po założeniu i odpowiednim zasznurowaniu, byłam całkiem zadowolona z dopasowania wokół talii - ale miałam problem (znowu, westchnienie) z moją małą miseczką w górnej połowie. Teraz widzę, że wprowadzono kolory, które do tej pory nie były zbyt często wykorzystywane w bieliźnie i muszę przyznać, że jest to intrygujące. Niezwykle rzadko zdarza się, że ktoś przychodzi do mnie na przymiarkę w biustonoszu, który pasuje na niego prawidłowo!. Korseletkę zamówiłam w rozmiarze 32DD, majtki w rozmiarze 10, a pończochy w S/M.

Biustonosze duże rozmiary zapinane z przodu.

Jest to świetne rozwiązanie, jeśli jesteś FOT, ale dla mnie to koszmar. Jestem prawie kuszona, aby zmienić moją suknię ślubną tylko po to, aby móc nosić go pod spodem. Tak więc, jeśli tylko wybierzesz odpowiedni dla siebie, żaden biustonosz nie będzie stanowił zagrożenia dla Twojego zdrowia!. Jedną z rzeczy, o którą się martwiłam było to, że kolory będą się psuły po umyciu, ponieważ jest to dość tani zestaw i zawsze jest to zmartwienie, kiedy masz kontrastowe czarne detale na tle jaśniejszego koloru. Najlepszą rzeczą w Attollo jest to, że mają jeden z najbardziej wszechstronnych, łatwych do zrozumienia przewodników dopasowania, na jaki kiedykolwiek natrafiłam. Komu odradzamy korzystanie z majtki damskie .To mój normalny rozmiar, który wybieram w body. Wiem, że to zupełnie inny poziom wydatków i trudności w produkcji, ale to zawsze jest powód, dla którego wstrzymuję się z zakupem. Chcesz wyjść na świat tylko w piżamie, nie mając na sobie kombinacji koszula/spodnie? Załóż dopasowaną koszulę do spania otwartą na sukienkę z kapturem, dodaj dużo delikatnej biżuterii i wsuwaj się. Sprawdziłam tabelę rozmiarów i moje pomiary (obecnie około 27? talia i 38? biodra) umieścić mnie tuż powyżej małego, i tylko do średniej, więc zdecydowałem się iść na to, choć nie martwił się, że nie będzie miał ssanie w moc miałem nadzieję, że będzie.

Półgorsety duże rozmiary.

W niektórych biustonoszach wyglądam na silną i wysportowaną, a w innych na całkowicie zmysłową - ale liczy się to, że wszystkie te zestawy sprawiają, że czuję się piękna. Ale kiedy lovehoney zwróciło się do mnie w zeszłym roku, byłam ciekawa. Może to wynikać z kształtu mojego ciała, a może z faktu, że podczas biegania wymachuję rękami, ale po pewnym czasie ramiączka zaczynają ocierać się o moje pachy - po długim treningu może to być trochę bolesne! Dla mnie mogłoby to również zrobić z byciem trochę niżej na górze - przeciwieństwo problemu Sian pełny na górze, ale te same pragnienia! Z pełności obudowy, to może dostać trochę gapey dla mnie po muchos jiggling wokół. a tu starsza pani w okularach wciskała mnie w coś, co nosiłaby moja babcia. Gorset dominował w damskiej bieliźnie od XVI wieku, ale w XIX wieku wynaleziono wiele różnych podobnych do biustonosza urządzeń do krępowania i modyfikowania biustu. W tym roku zdecydowali się oni na wprowadzenie na rynek Katherine Hamilton jako marki premium i obecnie są w trakcie wypuszczania swojej pierwszej kolekcji pod nową nazwą. Dla wielu z nas zdejmowanie biustonosza po powrocie do domu, lub tuż przed snem, jest jednym z naszych ulubionych momentów w ciągu dnia. Kupiłam rozmiar 36G, czyli taki, jaki noszą wszystkie inne moje produkty Figleaves - ten jednak ledwo mnie objął. Kiedy więc Clara Olivia poprosiła nas o wybranie czegoś do recenzji, wiedziałam, że powinnam być rozsądna i zrezygnować z tych wszystkich piękności, do których zwykle się skłaniam, i wybrać coś, co jest mniej reprezentowane w mojej szufladzie z bielizną.

Soak – czyli jak prać bieliznę.

Nasz najbardziej lokalny Debenhams nie jest duży, więc nie posiada dużego asortymentu biustonoszy ani rozmiarów. Kusiło mnie, by zamówić majtki w rozmiarze 8, ale cieszę się, że tego nie zrobiłam, ponieważ są one wykonane z tej samej koronki, co biustonosz i są mało rozciągliwe. Jeśli masz obwisłe piersi, o wiele łatwiej jest dopasować i wypełnić biustonosz o miękkich miseczkach. Ale to tylko osobiste preferencje. 32B jest właściwie moim arcynemesis, będąc właśnie tym rozmiarem, do którego byłam źle dopasowana aż do listopada. Mają pionowe szwy, które świetnie unoszą biust. Gorset, który otrzymałam jest już dostępny na stronie internetowej i jest to styl Summer, idealny dla bardziej dramatycznego kształtu klepsydry, takiego jak mój, z miejscem na większy biust. Mój underbust, gdy jest zrelaksowany, to zwykle około 27,5?, więc jeśli ogólnie potrzebujesz ciaśniejszego 28 pasma, to może nie być jeden dla Ciebie. Wybór tkaniny pozostawiłam Julii, ponieważ zakochałam się w każdym materiale z kolekcji i nie mogłam wybrać jednego.


Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:

1 wyświetlenie0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page