top of page
Szukaj
  • ZdjÄ™cie autoraBasia Gryzek

Cztery fantastyczne sposoby, aby uwolnić swoje wewnętrzne piękno

Stanik do karmienia.

Wiem, że te przewodniki po stylach były robione tysiące razy przez blogerki, ale nigdy nie widziałam, aby blogerki modowe poszerzały uniwersalność dobrej halki o warstwę nakładaną na biały t-shirt. Jeśli masz biustonosze wykazujące oznaki starzenia się, wymień je! Kontynuując noszenie starych, zużytych biustonoszy, oszukujesz samą siebie, pozbawiając się wspaniałego wsparcia i pochlebnych cech figury, jakie daje prawidłowo dopasowany biustonosz. Charley powie wam, że prawie się popłakałam na ich widok, więc natychmiast chwyciliśmy je z poręczy i wskoczyliśmy za zasłonę, aby je przymierzyć. (Nie dotyczy to specjalistycznych biustonoszy ani bielizny, którą nosisz tylko na specjalne okazje)!. Wypróbuj różne materiały, aby znaleźć te, które najlepiej do Ciebie pasują. Tak więc, w hołdzie dla wiosny, która miejmy nadzieję jest tuż za rogiem, załóż trochę kolorowej kwiatowej mody i bielizny, aby rozjaśnić swój dzień!. Właśnie znalazłeś sposób na wykorzystanie funkcji haftowania i ozdabiania w swojej maszynie do szycia. Jest to bardzo mała część biustonosza i być może nie ma jej na wszystkich biustonoszach, ale kiedy już ją zobaczysz, nie będziesz mogła się od niej oderwać. Same staniki wahają się od $79 do $149.

Body.

Ten naturalny wygląd utrzymywał się przez całe lata 70-te, w których nawet wypukłość sutków była postrzegana jako coś normalnego. Może się okazać, że masz kombinację dwóch różnych kształtów piersi i to jest w porządku!. Trzy proste tricki o bielizna duże rozmiary .w Deco), czy takiej pianki ciętej, łączonej szwami (np. Jeśli Twoja bielizna ma więcej niż 6 miesięcy, to na pewno jest już zużyta. Ramiączka i wykończenia są naprawdę solidne; przeszedł już kilka prań w ciągu ostatniego roku (wszystkie prania ręczne, ponieważ jest to jego szczególny ulubieniec!) i przetrwał w niemal idealnym stanie. Było to również moje pierwsze doświadczenie z polską firmą produkującą biustonosze, więc nie miałam żadnego punktu odniesienia dla różnych miseczek i wąskich drutów. Dobra, planowałam zacząć biegać, ale ten plan poszedł do kosza, kiedy moja twarz stała się tak zimna, że prawie odpadła. Asortyment jest dostępny w czterech różnych kolorach - naprawdę podobała mi się mięta, ale moja szafa jest pełna pastelowej bielizny, a boning na moim ulubionym czarnym staniku niedawno pękł przez materiał, więc czarny był oczywistym wyborem. Dostałam je na początku tego roku, kiedy spędziłam trzy miesiące w Indiach i byłam ubierana przez niesamowicie utalentowaną projektantkę-siostrę mojej przyjaciółki.

Soak – czyli jak prać bieliznę.

Niewidzialne majtki: Elita Invisible Thong. I na szczęście mam stanik, który będzie do nich pasował! Może nie są stereotypowo walentynkowe, ale są czerwone, a to wszystko, czego mi trzeba!. To znaczy, na oko jest to ledwie zauważalna różnica (ja nie potrafię tego stwierdzić!), ale sposób, w jaki moje staniki są obecnie dopasowane, zdaje się na to wskazywać. Jeśli przyjmują zwroty, zazwyczaj jest bardzo krótki okres czasu na odesłanie towaru. Nosiłam te rzeczy tak często!!! Są idealne na australijskie lato i są również idealne do podróży, ponieważ są tak lekkie i wygodne. lub bardzo nowoczesny, elegancki wygląd, zerknij na linię Perfectly Fit Satin Sculpt z klasycznymi satynowymi panelami w różnych kolorach, zaprojektowanymi z myślą o gładkości, aby uniknąć widocznych linii. Panie w bikini dbają o wygodę i praktyczność, a także o estetykę! Ten prosty fason świetnie pasuje pod jeansy, a przy odpowiednim dopasowaniu także pod większość spodni, spódnic i sukienek. Dają jednak świetny efekt wygładzenia, więc fantastycznie wyglądają noszone pod zwiewnymi sukienkami i spodniami capri. Myślę, że ten biustonosz będzie się rozciągał bardziej niż biustonosze dla pełniejszych biustów, które posiadam, ale można się tego spodziewać, ponieważ SP skupia się głównie na rozmiarach podstawowych z kilkoma rozszerzeniami po obu stronach spektrum.

Sklep z bieliznÄ….

Dobrze dopasowane bikini, tankini lub kostium kąpielowy z fiszbinami, zaprojektowany do Twojego rozmiaru miseczki, zapewni Ci niezrównany kształt i wsparcie, wygodę i pełną ochronę - jest to obowiązkowy element garderoby każdej kobiety. Następny styl, o którym chciałabym opowiedzieć to Dziewczyna z sąsiedztwa. Technicznie rzecz biorąc, mierzę się w Larze na 28G, ale myślę, że ten styl w szczególności okazał się dla mnie za mały na wysokość miseczek, jak również nieznacznie za mały na szerokość. I mam również ukradkowe podejrzenie, że jestem *tak blisko*, aby wymacać prezent od starego chłopaka stąd. Od jak dawna posiadasz swój najstarszy biustonosz? Jedenaście miesięcy? Trzy lata? Dziesięć lat?! Rozumiemy, że trudno jest pożegnać się z czymś, co się kocha, ale ważne jest, aby wiedzieć, kiedy nadszedł czas, aby pozbyć się starego biustonosza, który już Ci nie służy i przejść do czegoś nowszego i świeższego - z odpowiednim uniesieniem i podtrzymaniem. Jeśli kiedykolwiek czytałeś mojego osobistego bloga, możesz wiedzieć, że Charley i ja (wraz z naszymi połówkami) odwiedzamy Peak District co jakiś czas, aby zatrzymać się w domku należącym do rodziny Frankiego. Kształt Twoich piersi zależy od wielu czynników: genetyki, rasy, karmienia piersią, przybierania i tracenia na wadze, hormonów, wieku i grawitacji. Tkaniny modowe tej epoki, zwłaszcza te tworzone w stylu Art Nouveau, zawierały stylizowane i nowoczesne motywy kwiatowe inspirowane przykładami azjatyckimi. Zazwyczaj do wykonania tych części biustonosza używa się tego samego materiału, który jest używany do produkcji miseczek oraz stabilnego podszycia mostka.

Bielizna damska.

Jest bardzo lekki i całkiem bezproblemowy pod większością ubrań. Mimo że miseczki są uformowane, są dość elastyczne. Jednak prawdopodobnie będziesz chciał być widziany w tym numerze, z pięknymi ozdobnymi, haftowanymi kwiatowymi ramiączkami! Uwielbiam takie ładne ramiączka na lato, kiedy podkoszulki stają się głównym elementem mojej garderoby. Kiedy tak się dzieje, fiszbiny boczne układają się na górnej części piersi. Możemy z całą pewnością stwierdzić, że koronki zaczęły być wykonywane i noszone w okresie wczesnego renesansu w Europie. Zdecydowanie uważam, że biustonosz nie jest przyjazny dla pełniejszych miseczek, ale nadaje się do użytku w sypialni, zgodnie z jego przeznaczeniem. Cieszę się, że tak zrobiłam, ponieważ uważam, że ten biustonosz zawiera wszystko, co trzeba i może być trochę za mały w miseczce! Nadal nie wiem, jaki mam kształt - czy jestem pełna na górze, na dole, czy nawet - codziennie decyduję się na coś innego i zależy to od tego, co mam na sobie (jeśli ktoś może mi pomóc, będzie bardzo wdzięczny!), ale myślę, że to daje mi dość pełny dekolt na górze, dlatego jestem bliska rozlania się na górze. Mój ostatni blog Gwiazdy, które powinny nosić biustonosze! dotyczył najgorszych przestępców dekoltu, ale jest wiele celebrytek, które zawsze są bardzo dobrze wyeksponowane. Kiedy już poznasz rozmiar, jaki nosisz w danej marce, wszystko stanie się łatwiejsze! Nie zapominaj jednak, że rozmiary mogą się różnić w zależności od kroju, kształtu, tkaniny i innych ważnych czynników, takich jak szerokość fiszbin. Mamy dobre wieści o https://kusicielka.sklep.pl/kategoria-produktu/biustonosze/ .


Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:


0 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page