top of page
Szukaj
  • ZdjÄ™cie autoraBasia Gryzek

Odsłona haute by carol malony zaczarowany biustonosz i bloomersy

Biustonosze do obwisłego biustu.

Jeśli dużo o mnie wiecie, to uwielbiam praktyczne zestawy. Już wcześniej próbowałam polskich biustonoszy w postaci Ewy Michalak i byłam pod wielkim wrażeniem. To jest bielizna, ale zdecydowanie nadaje się do noszenia również jako ubranie. Każda dekada XX wieku miała swój własny look, swoje własne trendy w modzie i swoją definicję kobiecego piękna. Profilowane miseczki składają się z 3 części, a satynowa chusta boczna naprawdę pomaga nadać temu płytkiemu biustonoszowi nieco wystającego kształtu. To może wydawać się oczywiste, ale w ferworze chwili, kiedy jesteś podekscytowana zakupem czegoś nowego i niesamowitego, może to być ostatnia rzecz, o której myślisz. Mam tylko jedną krytyczną uwagę do tego kombinezonu - jest przezroczysty! Tylko w pewnym świetle, ale czasami spodnie odsłaniają spodnie, nogi i wszystko! Uważam, że to taka szkoda, że spodnie nie są albo podszyte, albo wykonane z nieco grubszego materiału.

Stanik z szerokim pasem.

Wiedziałam, że pewnego dnia, będę musiała mieć swój własny gorset Vollers, który w moich oczach jest uosobieniem gorsetowej couture made in Britain. Możesz zastąpić pierścionki suwakami i będziesz mieć inny, w pełni funkcjonalny wygląd. Ponieważ nie mam dość tyłka, aby je wypełnić, skóra leży niezgrabnie i zwisa. I ten aspekt bardzo mi się spodobał. Zdjęcie Bettie w bieliźnie zostało odtworzone z zachwytem dla współczesnego odbiorcy. Czy dobrze korzystasz z biustonosze na duży biust .W rzeczywistości stanik naprawdę dobrze dopasowuje się do rozmiaru zespołu. Ciągle dodaję piękne rzeczy do naszej ciągle rosnącej tablicy na Pintereście z bielizną, które wiem, że nigdy nie będą na mnie pasować, ale są po prostu tak piękne - ale wiem też, że jest wiele marek, które zaczynają bardziej zagłębiać się w odpowiednio dopasowane ubrania dla mojego małego zespołu i dużego rozmiaru miseczki, więc mam nadzieję, że nie powinno być daleko, że będę mogła nosić więcej takich rzeczy.

Biustonosz z cyrkoniami.

Chciałabym również zobaczyć, jak wprowadzają biustonosze z fiszbinami. Możesz również zastosować color blocking, aby przyciągnąć wzrok do swoich najlepszych cech - jasne kolory tam, gdzie chcesz, aby wzrok był skierowany, a ciemne kolory, aby stonować inne obszary. To było pierwsze miejsce, w którym znalazłam pończochy, które nie były absurdalnie drogie. Pomimo tego, że prawie w ogóle nie ćwiczę, posiadam dwa biustonosze sportowe (nigdy nie wiadomo, może będę potrzebować obu!) - drugim jest biustonosz sportowy Freya Soft Cup (który recenzowałam na moim blogu tutaj). Ramiączka nie wpijają się już w moje ramiona, ponieważ opaska jest dopasowana, a miseczki przestały uwierać mnie w okolice klatki piersiowej. Uważam je za styl o niskim wzroście, którego zwykle staram się unikać, ale ten styl nie wcina się w moje szerokie biodra, jak to robią inne marki. W miarę upływu czasu, niezależnie od pielęgnacji biustonosza, komórki skóry i olejki ustrojowe po prostu zużywają gumkę.

Biustonosze bez ramiÄ…czek.

Jedną rzeczą, którą zauważyłam w tym biustonoszu, jest to, że obwód jest odrobinę za szeroki dla mojej figury, przez co moje piersi są lekko rozchylone, a górna część fiszbin znajduje się lekko na tkankach. Jest to miseczka formowana, ale ma nieco inny kształt niż większość miseczek formowanych, które zwykle noszę, ponieważ jest nieco bardziej zamknięta wzdłuż górnej krawędzi i lekko zagięta (więcej o tym, jak to wpływa na dopasowanie, za chwilę). Za drugim razem Charley zapięła mnie na najciaśniejszych hakach i też było dobrze! Było o wiele bezpieczniej, a ona również odpowiednio dociągnęła tasiemki. Ten biustonosz typu push-up dodaje ci trochę więcej energii, a kwiatowe, koronkowe skrzydła i urocze małe pączki róży z przodu i na środku działają jak wisienka na torcie. To bardzo ekscytujące osiągnięcie!. Miseczki balkonetki zbudowane są z 3 kawałków lekkiej pianki z 2 szwami, co daje bardzo zaokrąglony efekt. Jako osoba, której rozmiar miseczki może zmieniać się o 2 rozmiary miseczki w ciągu miesiąca, ten szczegół jest doceniany, więc mogę go nosić nawet w najmniejszy dzień! To naprawdę najlepsza wyjmowana wyściółka, z jaką się spotkałem.

Biustonosze bez ramiÄ…czek.

Inną rzeczą, którą uwielbiam w tym biustonoszu, jest to, że dzięki długości i dobremu kryciu, jakie zapewnia, myślę, że można go nosić jako odzież wierzchnią. Najczęstsze pytania o https://kusicielka.sklep.pl .Zaciśnij ramiączka i pochyl się do przodu, aby upewnić się, że Twoje piersi wygodnie siedzą w miseczkach. Przyczynia się do tego również umiejscowienie ramiączek. Jak już wspomniałam, idealnie nadaje się pod prześwitujące ubrania, ponieważ znika i nadaje ładny kształt. W KOŃCU, PO WIELU NIEUDANYCH PRÓBACH ODSTAWIENIA DZIECKA OD PIERSI, BAR MLECZNY JEST JUŻ ZAMKNIĘTY!. ZYSKAJ WSPARCIE I STYL. Jest to biustonosz, który dla niektórych kobiet może być bardziej szczegółowy niż ten w kolorze nude.


Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:


3 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page