top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraBasia Gryzek

Prawdziwa bielizna

Body.

Biorąc pod uwagę jego mniej niż idealne dopasowanie, nadal jest zaskakująco wygodny w noszeniu. Jeśli ten styl jest dla Ciebie zbyt odkrywczy, połącz prześwitującą bluzkę z dopasowaną, czarną spódnicą lub pantsuitem, a uchwycisz elegancki styl włoskich pionierów mody. Biustonosz można kupić w wielu miejscach, między innymi na Amazon, Bravissimo, Brastop i Figleaves. Niebieskie i zielone odcienie sprawią, że Twój wygląd będzie świeży, a jednocześnie pomoże Ci pokonać upał. Lubię majtki z podwiązkami, ale uważam, że noszę je tylko jako normalne majtki bez pończoch. Kto by pomyślał, że zwykły biustonosz może zrobić to wszystko! Prawda jest taka, że. Nie jest to nic szczególnie zauważalnego i nie widać tego na zdjęciach, ale po kilku godzinach noszenia mam tendencję do przelewania się przez górną część. Sposób, w jaki działa zamiast tego, to podejście typu zapnij te złe chłopaki, co skutkuje całkiem bajecznym dekoltem, ale całkowitym spłaszczeniem okolic klatki piersiowej. Sprawdziłam zdjęcia produktu na stronie Tutti Rouge i wygląda na to, że ich model ma ten sam problem, co pozwala mi sądzić, że jest to raczej kwestia ogólnego dopasowania produktu niż indywidualnego dopasowania.

Biustonosze miękkie na fiszbinach.

Kilka miesięcy temu zaczęłam rozmawiać z Avocado o ich biustonoszach i firmie. W biustonoszu i podwiązce powinna być bardziej gęsta siateczka, co pomogłoby w kwestiach rozmiaru i dopasowania, a kokardki są zbyt duże/zbyt liczne jak na mój gust. Basics in Silver Lace Padded Underwire Bra marki Naturana Lingerie jest właśnie takim biustonoszem! Załóż go pod bluzkę i pokaż swoją wspaniałą figurę oraz piękną bieliznę. Trzymałam się również tych elementów, które przyniosłam dawno, jako przypomnienie sobie, jak ciężko było / jest kupować bieliznę. W tym komplecie jednak nie mam tego problemu (choć noszę siostrzany rozmiar 32C; zwykle noszę 30D). Gdy wpadłam w króliczą norę, odkryłam, że jest to etyczna, przystępna marka produkująca bieliznę w rozmiarze core i fullerbust w Montrealu! Istnieje dopiero od półtora roku, więc nie zdziwcie się, jeśli nazwa nie jest Wam znajoma. (Zastrzeżenie: nie mam żadnych powodów, aby wierzyć, że talia Doris Day w tym filmie miała 20 cali, wymyśliłam tę liczbę na potrzeby kreatywnego kopiowania. Co inni myślą o biustonosze .Myślę, że można śmiało powiedzieć, że nie ma ani jednej rzeczy w ich kolekcji, której bym nie kupiła, gdybym miała na to fundusze (wstawcie narzekanie na mój brak finansów). Jeśli byłaś już u nas wcześniej, to na pewno wiesz, co mamy na myśli mówiąc, że rozmiar nie ma znaczenia; liczy się dopasowanie! Naszą wizją jest, aby kobiety z całej Afryki Południowej wiedziały, jakie to uczucie nosić idealnie dopasowany biustonosz, bez względu na ich rozmiar czy figurę.

Przezroczysty biustonosz z fiszbinami.

Włóż fiszbinę (rozmiar drutu podany jest przez dostawcę) do osłonki. Możliwości wykorzystania stroje kąpielowe .Nieczęsto szukam tego typu stylizacji. Jak już wcześniej wspomniałam, jestem drobną kobietą i kocham bieliznę termoaktywną tak samo jak każda inna dziewczyna! W końcu nie chodzi o to, aby próbować zmienić swój rozmiar; rozmiar nie jest problemem! Chodzi o to, że bielizna korygująca ogranicza nierówności i linie majtek, które przeszkadzają w noszeniu danego artykułu i pozwala mu opadać tak, jak powinien, aby uzyskać idealne dopasowanie!. Prawda jest taka, że nie ma dobrej lub złej odpowiedzi. Tkanina i design. Tkanina dystansowa jest również używana na skrzydełkach, aby zapewnić dodatkową oddychalność dla większych rozmiarów i oczywiście ma ogromny potencjał do zastosowania w biustonoszach sportowych. Kiedy nowe, łatwe w pielęgnacji dzianiny nylonowe z dżerseju stały się powszechnie dostępne w latach 50-tych, kombinowane slip-panty (bardziej dopasowane i przeznaczone do noszenia na biustonoszu) były popularną bielizną idealną dla nowej, krótszej mody. I tu właśnie w grę wchodzi bielizna. Być może są one po prostu za małe dla mnie, ale czułam, że wbijają się w moją nogę, że gumka nie była wystarczająco miękka.

Staniki dla nastolatek.

Pełne wsparcie miseczki tworzy pięknie zaokrąglony, wygładzony kształt bez tworzenia dekoltu od góry – co oznacza, że ??możesz nosić ten stanik praktycznie wszędzie! Dostępny od 34C do 42DD w oszałamiającym kolorze Caramello, ten biustonosz jest super wygodny, dzięki czemu kobiety o wielu kształtach i rozmiarach mogą go nosić wygodnie i pewnie. Przekonałam się, że nie będzie na mnie pasować, wyglądała na tak dużą w miseczkach! Nie chciałam jej przymierzyć, aby potwierdzić fakt, że po tych wszystkich pomiarach i tak się pomyliłam. Mimo, że ten ciemnofioletowy komplet biustonosza ma już dziesięć lat, jest dla mnie ponadczasowy i nowoczesny. Oczka i sznurowadła również wydają się dość mocne - nie widać na nich żadnych śladów zużycia, ani oznak, że będą sprawiać jakiekolwiek problemy. Szczególnie podoba mi się to, że kokardka na gazie pasuje do kokardki na majtkach, ale na majtkach jest nieco niecentralna. Mam trochę za dużo miejsca na większym cycku, ale nie na tyle, by było to zauważalne. Stanik, który ostatecznie kupiłam to Panache Andorra w kolorze czarnym. Butik, w którym byłam, zaprzestaje sprzedaży Panache, więc nie mogłam przymierzyć wielu rozmiarów, żeby porównać. Nie pomaga fakt, że mieszkam w Australii i że przelicznik dolara na euro jest absolutnie okropny.

Biustonosze xxl.

W każdym razie, losowe problemy z ciałem / pozytywność rant ponad, z powrotem do przeglądu gorset!. Oszczędzacz ramiączek może być czymś w rodzaju mini cudu! To jeden z tych małych dodatków, o których nie wiedziałaś, że są ci potrzebne, ale kiedy już zaczniesz je regulować, nie możesz przestać! Teraz stopniowo przechodzę przez moją szafę, znajdując wszystkie sukienki, topy i bikini, które wcześniej irytowały mnie zsuwającymi się ramiączkami. Figi zamówiłam zgodnie z moimi wymiarami z tabeli rozmiarów i pasują idealnie. To może być jednak cholernie mylące, trudno jest wiedzieć, czego się potrzebuje, a ja mogę mówić tylko na podstawie mojego doświadczenia. W porównaniu z innymi gorsetami jest bardzo lekki w rękach, a to za sprawą cienkich materiałów, z których jest wykonany. Ostatnim razem, gdy kupiłam biustonosz CK, było to w okolicach skromnych początków Big Cup Little Cup i dostałam Smoothie Blush w rozmiarze 28D. KSZTAŁT I WYGLĄD. Potrzebujesz podszewki do sukienki, która nada Ci pożądany kształt? Nowa sukienka Lace Sensations Shaping Body Dress firmy Triumph działa jak pełna halka (zapewniająca nieprzezroczystość pod bardziej przezroczystymi sukienkami), a jednocześnie kształtuje i kontroluje całe Twoje ciało, od piersi po uda! To mój nowy ulubiony (i bardzo wygodny) dodatek do mojej garderoby. I to piękne czteroliterowe słowo, o którego usłyszeniu marzy każda młoda dziewczyna, było wypisane na froncie, dużymi literami w kolorze lubieżnej czerwieni.


Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:


0 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page