top of page
Szukaj
  • ZdjÄ™cie autoraBasia Gryzek

Tajemnica doboru rozmiaru biustonosza


Damska piżama satynowa.

To z kolei prowadzi do nierównomiernego wgłębiania się i falowania, uniemożliwiając Twojemu biustonoszowi uzyskanie tak gładkiej sylwetki, jakiej pragniesz. Z jednej strony biustonosza jest więcej siateczki niż w dolnej części gore. Byłam zaskoczona, że nie miałam żadnego VPL podczas noszenia tych majtek z dżinsami. Ale nadal jestem zakochana w moich Decosach i nie mogę się ich pozbyć. Również szerokość ramiączek biustonosza wynosi ? cala.

Kostiumy kÄ…pielowe.

Jednak latem, czuję się bardziej beztrosko, gdy mogę pokazać trochę satyny, koronkowe ramiączko stanika, tu i tam! Oto kilka wspaniałych biustonoszy, które są zbyt urocze, by je ukrywać!. Mimo, że zawsze wyglądały dla mnie przepięknie, wyglądały też skomplikowanie i trochę przerażająco!. Jeśli nosisz miseczkę C lub wyższą, do codziennego noszenia będziesz potrzebować biustonosza o co najmniej średnim stopniu podtrzymania. Tak bardzo chciałam, żeby pasowały i pasowały do mnie. W latach 80-tych nastąpił gwałtowny wzrost popularności teddy.

Bielizna z bambusa.

Dopasowany do moich wymiarów, może być zapięty bardzo ciasno, nie powodując żadnego dyskomfortu. Wadą tego jest to, że ramiączka nie obejmują i nie wygładzają całego tłuszczu z moich pleców. Recenzje Panache! W końcu kupiłam 4 biustonosze na ich fabrycznej wyprzedaży i choć niektóre z nich są już po sezonie, wiem, że wciąż są tam osoby, które szukają opinii na temat ich dopasowania, więc chciałam trochę pomóc. Mamy w ofercie dwa podstawowe modele biustonoszy sportowych - wielokrotnie nagradzany biustonosz Panache Underwire Sports Bra oraz przyjazny dla krągłości biustonosz Elomi Energise Underwire Sports Bra. Biustonosz Cleo, który miałam na myśli, myśląc o podobieństwach, to Cleo Lucy, który w zasadzie posiadam, ale jeszcze nie zdążyłam go zrecenzować (może to zachęta, by to zrobić?!).

Najlepsze biustonosze.

Mniej więcej miesiąc temu, a właściwie w Czarny Piątek, dotarła do nas wiadomość, że Panache będzie miało fabryczną wyprzedaż. Nie zapomnij zapisać się do naszego darmowego konkursu na bieliznę, a zaoszczędzisz nawet 10% na następnym zamówieniu, bez minimalnego zakupu! Niezależnie od tego, czy masz ograniczony budżet, czy nie, jest to konkurs, w którym musisz wziąć udział z niesamowitym dodatkiem!. Nie mogliśmy również pozwolić, aby ten post przeszedł bez wypróbowania tego piękna pod suknią ślubną. Uważam, że majtki Asteria są zgodne z rozmiarem i niezwykle wygodne. Chcę go wsadzić do łóżeczka i zamknąć drzwi.

Subtille biustonosze.

30, choć obecnie tylko w ograniczonej ilości rozmiarów. Bardzo podoba mi się koronkowy detal na majtkach i biustonoszu - dodaje on trochę va-va-voom! Bardzo podoba mi się również dziurka od klucza, która znajduje się na naturalnym dekolcie biustonosza - to trochę niegrzeczne uczucie. Poprawiła się również jakość wykonania podwiązki. Zmagam się z dzwonieniem do ludzi, daje mi to ogromny niepokój, dosłownie odkładałam to przez miesiąc, bo dawało mi to tyle stresu. Parę słów o https://kusicielka.sklep.pl .Myślę, że ten stanik byłby odpowiedni dla kogoś, kto jest pełny na górze z dużą projekcją do przodu.


Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:

1 wyświetlenie0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page