top of page
Szukaj
  • ZdjÄ™cie autoraBasia Gryzek

The Babydoll Game - The Figleaves Boudoir Carmen

Biustonosz bawełniany bezszwowy.

Wybrałam model Classique zamiast Amelii, ponieważ uznałam, że ten kształt będzie dla mnie lepszy, a ponadto wydaje się być bardzo klasycznym, luksusowym biustonoszem, czyli takim, jakiego szukałam. Im więcej informacji podają w sekcji O mnie, tym są one lepsze. Zarówno w górnej części biustonosza, jak i w dolnej części zastosowano tę samą gumę. Biustonosz z fiszbinami nie jest sam w sobie niewygodny, ale jeśli nosisz nieodpowiedni rozmiar biustonosza lub jego styl/kształt dla Twojego ciała, istnieje prawdopodobieństwo, że fiszbiny będą wbijać się w Ciebie lub ocierać o Ciebie, powodując dyskomfort. COM-?40. Chciałam wypróbować ten styl, ponieważ od jakiegoś czasu wahałam się między tym stylem a Wesołą Wdówką.

Biustonosze bawełniane polskie.

Może to ja jestem snobką. Ponieważ recenzowaliśmy to doświadczenie, nie chcieliśmy zaczynać z pozycji stronniczości, ponieważ zanim jeszcze weszliśmy do sklepu (w rzeczywistości, zanim jeszcze wyruszyliśmy w podróż do Harrogate) - już pisaliśmy do siebie w panice o obawie bycia naciskanym do zakupu. Dzięki ramiączkom będę mogła się w nich obracać na basenie jak figlarna foka, zanim wyrzucę je na rzecz poważnej opalenizny (nie chcę mieć śladów po ramiączkach). Odpowiedni krój zapewni Ci wsparcie, jakiego oczekujesz, sprawi, że będziesz wyglądać i czuć się fantastycznie oraz idealnie dopasuje się do Twojego ciała. Po prostu coś do rozważenia, jeśli jesteś szczególnie wrażliwy. Jak działa kostiumy kąpielowe.Pamiętajcie jednak, że biustonosze bez ramiączek nie są przeznaczone wyłącznie dla drobnych kobiet.

Biustonosze do obwisłego biustu.

Skóry zwierzęce były używane od czasów starożytnych w celu zapewnienia ciepła i ochrony, ale miały również znaczenie duchowe. Majtki z tej kolekcji są prawdziwym bohaterem. Ma wystarczające wsparcie do podpierania się na barze lub leżenia na leżaku - ale na pewno nie odważę się grać w siatkówkę bez ramiączek!. Przymierzyłam wszystkie elementy oprócz osy. Świetną rzeczą w tej kolekcji jest to, że możesz łatwo mieszać i dopasowywać, aby stworzyć swój idealny zestaw. Ozdoba na środku z przodu (opcjonalnie). Co inni myślą o bielizna damska .

Biustonosz do karmienia.

Prowadzę bloga dopiero od miesiąca, ale od ponad roku nie mogę się doczekać, by powiedzieć każdemu, kogo obchodzi, jak niesamowity jest ten szelki! Po raz pierwszy zetknąłem się z tą marką dzięki The Nylon Swish. Nigdy nie widziałam tam opaski 28, więc choć Debenhams sprzedaje je online i w niektórych sklepach, nigdy nie kupiłam żadnego w sklepie. Biustonosz zapinany jest na 3 zestawy 2 haftek i oczek - są one urocze, ponieważ są złote, choć z jakiegoś powodu nieco trudno je zapiąć i rozpiąć! Ramiączka są regulowane aż do kółeczka, które znajduje się z przodu mojego ramienia, więc można je prawie w całości regulować. Mam po prostu wrażenie, że czasem wyglądają one nieco dziwnie, zwłaszcza w większych rozmiarach. Marki kierują swoją ofertę do różnych grup wiekowych i demograficznych, dlatego też ustaliły pojemność i kształt miseczek tak, aby spełnić oczekiwania swoich klientów, co oczywiście różni się w zależności od kraju. Sukienka z halką działa w ten sam sposób co kamizelka, wystarczy ją włożyć i dodać pasek.

Biustonosz nocny.

Miałam do czynienia z przemiłą Lauren (pewnie już się domyślacie - jest urocza), która zaczęła od wyjaśnienia terminów stylizacji bielizny w RiP. Przygotujcie się na to, że wasze złudzenia zostaną zburzone, życie w bieliźnie naprawdę nie jest takie wspaniałe, kochanie. Biustonosz trójkątny - może, ale nie musi mieć fiszbin, jest mniej podtrzymujący, ale zapewnia naturalnie wyglądającą linię biustu dla mniejszych biustów i (oczywiście) ma kształt trójkąta. Teraz wzór jest uroczy. Ten gorset jest tak niesamowicie dobrze wykonany, że mogę sobie wyobrazić noszenie go do osiemdziesiątki (gdybym tylko zmieściła się do osiemdziesiątki; mam nadzieję. Czy jeden z nich jest lepszy od innych? Nie bardzo, wszystkie one mają problemy związane z nimi na jakimś etapie ich życia, kiedy stają się twoją bielizną.


Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:


3 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page